سهراب رحیمی اولین مدرسی بود که دوره‌های مدیریت کسب و کار مد را در ایران از سال ۱۳۹۲ بنیانگذاری کرد. دوره‌های مدیریت مد در ایران به صورت خیلی جدی از ابتدای دهه ۹۰ به صورت دوره‌های کوتاه مدت شروع شد و دوره‌ی مدیریت کسب و کار مد یا به طور خلاصه دوره مدیریت مد در حال حاضر به صورت دوره‌های یک ساله ادامه دارد. سهراب رحیمی مدرس مدیریت جامع مد و برندسازی حرفه‌ای فشن، یک مدرس چند رشته‌ای است که با توجه به تحصیلات ایشان در رشته‌های زیر دیدگاه ۳۶۰ درجه در تدریس دوره‌های مدیریت مد و برندسازی پوشاک را در ایران تعریف کرده‌اند.

سهراب رحیمی فارغ التحصیل رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه هنر تهران در سال ۱۳۸۲ می‌باشد. ایشان با توجه به علاقه بسیار زیاد بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه هنر در دوره مدیریت اجرایی تحصیلات خود را ادامه دادند و با توجه به شوق زیاد و یادگیری مدیریت در این حوزه، ایشان دوره مدیریت اجرایی تکمیلی را در سال ۸۶ شرکت کردند و سپس سطح بالاتری از مدیریت را در سازمان مدیریت صنعتی در  دوره ام بی ای (MBA) مدیریت عمومی قبول شده و تا سال ۹۱ مشغول یادگیری در سازمان مدیریت صنعتی شدند. ایشان در حین گذراندن دوره‌های مدیریت در سازمان مدیریت صنعتی که ریشه‌های مارکتینگ فروش و مدیریت تولید را به صورت عمیق‌تر داشت، پیگیری کردند تا منجر به حضور در دوره‌ی MBA فشن در آکادمی فشن استانبول شد. حضور در این دوره، ایشان را ملزم به این کرد که به طور عمیق به مبحث فشن در سطح بین‌المللی بپردازد و با تحقیق و ریسرچ در منابع خارجی به مطالعه حدودا ۱۰۰ کیس در برندهای فشن و پوشاک ادامه دهند.
بعد از حضور در دوره‌ی MBA فشن آکادمی فشن استانبول، ایشان با شرکت در دوره‌ی MBA برندینگ، عمق مطالعات خود را در مورد برندسازی و خصوصاً برندسازی مد و پوشاک بالاتر بردند و بعد از این دوره‌ و به علت اینکه پایان‌نامه‌ی دوره‌ی ایشان رویکردهای تکنولوژی در فشن بود به دوره DBA برندینگ در موسسه آموزشی بهار پرداختند.
یکی از دوره‌هایی که ایشان در دوره‌ی MBA مدیریت عمومی سازمان مدیریت صنعتی شرکت کردند، دوره‌ی توسعه فردی بود. توسعه فردی پیش زمینه و بستری برای توسعه کسب و کارها در دنیای امروز شناخته می‌شود و ایشان با گذراندن این دوره و دوره‌هایی از این جنس مانند تحول در شخصیت،  تیپ‌شناسی شخصیت در کسب و کار و لیدرشیپ باعث شدند که این دیدگاه ۳۶۰ درجه اعم از طراحی لباس، هنر، توسعه فردی و تحول فردی، مدیریت، مهندسی فروش، مارکتینگ، برندسازی و یک پارچگی و تفکر سیستمی در کسب و کار باعث شود ایشان دیدگاهشان نسبت به کسب و کارها دیدگاه ۳۶۰ درجه و یکپارچه باشد.

در حین تدریس در صنعت مد و پوشاک ایران آقای سهراب رحیمی که در بیشتر رده‌های صنعت پوشاک کار عملیاتی کرده بودند و به عنوان طراح، مدیر طراحی، مدیر طراحی و تولید، مدیر تولید کسب و کارها با تیراژ بالا و مدیر توسعه در اکوسیستم مد و پوشاک ایران از ابتدای دهه ۹۰، شروع به مشاوره کسب و کارهای در حوزه مد و پوشاک کرده اند.

در کنار مشاوره ۶۰ کسب و کار مد و پوشاک، ایشان حدود ۴۹ ورکشاپ مدیریت مد و برندسازی در بیشتر نقاط ایران برگزار کرده و بعد از آن حدود ۳۷ دوره مدیریت مد، MBA فشن و برندسازی حرفه‌ای مد و پوشاک را در ایران برگزار کرده‌اند.